עב / EN

2024 Wedding Trends

בעולם החתונות שמתפתח ללא הרף, 2024 מביאה איתה טרנדים חדשים, פורצי גבולות ויצירתיים ביותר שהופכים כל חגיגה ליוצאת דופן.

בתקופה בה הכל מצולם לאינסטגרם וצריך להיראות מדויק עד לפרטים הקטנים ביותר, העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מתכנון החתונה, וכפי שמתאים ל2024 כאשר עיצוב מינימליסטי תופס את הבמה, פחות זה היותר החדש אבל עדיין אנחנו רוצים פחות אבל לא משעמם וניתן לעשות זאת בשימוש בצבעים עזים וצבעוניים או בשילוב של אלמנטים שאינם תואמים. השבירה הזאת גורמת להכל להיראות מודרני שיקי והכי חשוב מצטלם טוב.

אגב דיברנו על מצטלם יפה, טרנד נוסף שתופס תאוצה הינו הסושיאל מדיה. אם פעם הצלמים היו נותנתים לזוגות סרטון מסכם של 3-4 דקות עם כל ההיילייטים של החתונה, היום כבר לא, עלה הביקוש לרילסים- סרטונים קצרים בפורמטים שמתאימים לאינסטגרם ולטיקטוק. כלות עפות על זה הן מקבלות מלא תוכן מתאים שאפשר לשתף אותו במהירות דבר הגורם לזה להרגיש אינטימי ולא ארוך ומייגע.

והטרנד עליו חיכינו לשמוע במיוחד – שמלות כלה.

לאחר העונות האחרונות בו הטרנד היה כמה שיותר פשוט, טבעי ולא מתאמץ שכל מטרתו הייתה לגרום לכלה להרגיש נינוחה, נראה כי ב2024 אנחנו חוזרים לרומנטיקה עם הרבה נפח, תחרות שונות ושרוולי סטייטמנט. חצאיות מתנפחות חלקות או טול ובדי תחרה שונים עם פרחים בולטים ותלת מימדיים או תחרות קלאסיות. רומנטיקה והמון!

 

אז אחרי שהתעדכנתם בטרנדים הכי שווים ל2024, תהיו בטוחים שהחתונה שלכם תיהיה הכי מדוייקת. מאחלים המון מזל טוב